باربری مشهد

ساخت وبلاگ

باربری مشهد به تهران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تهران-قدس-شهریار-اسلام‌شهر-ملارد-صالحیه-پاکدشت-قرچک-ورامین خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به تهران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تهران-قدس-شهریار-اسلام‌شهر-ملارد-صالحیه-پاکدشت-قرچک-ورامین) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

تِهْران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.
قُدس ، مرکز شهرستان قدس در استان تهران است.
شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب و هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از تهران به علت وجود باغات بهتر است. این شهر دارای باغات بسیار بوده محصولات باغی این شهر معروف است.
اسلامشهر شهرستان اسلامشهر دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت می‌باشد. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵) مرکز آمار ایران این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشت که ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن می‌باشند. نزدیک‌ترین شهرستان به تهران که ۱۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد.
مَلارد مرکز شهرستان ملارد و از خوش آب و هوا ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از سطح دریا ١١۵٢ متر ارتفاع دارد.
صالحیه شهری است در بخش مرکزی شهرستان بهارستان. در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۱ نام این شهر رسماً از صالح‌آباد به صالحیه تغییر کرد.صالحیه از سمت شرق به اسلامشهر و از غرب به رباط‌کریم محدود می‌شود.
باربری مشهد به تهران عید 1401 و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عباراتباربری مشهد به تهران - تهران-قدس-شهریار-اسلام‌شهر-ملارد-صالحیه-پاکدشت-قرچک-ورامین را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به تهران د,حمل بار از مشهد به تهران, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 275 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:20

باربری مشهد به چالوس – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به چالوس -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر چالوس
جاهای دیدنی چالوس همواره نظر گردشگران و مسافران استان مازندران را به خود جلب می کند. شمال ایران با طبیعتی بی نظیر و زیبا از مکان های گردشگری مهم کشور محسوب می شود و همواره مسافران بسیاری دارد.
 1.‌ مرداب هسل چالوس
در فاصله 10 کیلومتری چالوس، نزدیک روستای سینوا و مرزن آباد، مردابی بسیار زیبا با منظره و چشم اندازی جادویی و شگفت انگیز به نام هسل وجود دارد. مرداب هسل در میان انبوه جنگل های مازندران از جاذبه های گردشگری شهرستان چالوس محسوب می شود و طرفداران بسیاری دارد. هسل در گویش محلی شهرستان چالوس به معنی آب راکد است. این دریاچه دیدنی نیز بی حرکت و راکد است. صدای حیوانات مختلف و آرامش محیط بی نظیر و بکر مرداب هسل وصف نشدنی است.
2.‌  آبشار اکاپل
باربری مشهد به چالوس - در ابتدای ارتفاعات البرز و تلاقی کلاردشت، اگر از سمت چالوس به طرف جنوب غربی حرکت کنیم، در  میان جنگل کوهستانی، آبشاری دیدنی و بسیار زیبا وجود دارد. آبشار اکاپل یکی از جاهای دیدنی شهرستان چالوس است که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. آبشار اکاپل چالوس چه برای بازدیدی یک روزه و چه برای داشتن کمپ چند روزه، انتخابی بدون نقص است. آبشار اکاپل از دریاچه ولشت حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. می توانید در کنار آبشار اکاپل، از مشاهده رودهای فصلی زیبا و کوچک، حیات حیوانی جذاب، بافت گیاهی متفاوت و ارتفاعات دیدنی نهایت لذت را ببرید.
3.‌ پارک جنگلی فین چالوس
با حرکت از سمت چالوس به تهران و بعد از 7 کیلومتر به پارک جنگلی رویایی چالوس می رسیم. پارک جنگلی فین از جاهای دیدنی چالوس و مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود. می توانید به پارک جنگلی فین چالوس بروید و با اقامت در کومه ها و کلبه های سنتی آن، نظاره گر نیلوفران مردابی باشید! نجوای پرندگان و رودخانه های دیدنی و زیبای این پارک جنگلی حتماً رضایتتان را جلب می کند.
بهترین زمان رفتن به پارک جنگلی فین چالوس اردیبهشت و فروردین است، اما بافت زیبای گیاهی این منطقه بی نظیر موجب می شود در همه ایام سال طبیعتی بی نظیر و جذاب داشته باشد.

4. پل زغال چالوس
در غرب مازندران، ارتفاعات کندوان و بستر وحشی کوهستان، رودخانه ای با ماهی های سفید، سوف و آزاد وجود دارد. این رود زیبا درآخر با عبور از مسیری به طول بیش از 70 کیلومتر به دریای خزر می پیوندد.  
پهلوی اول در سال 1307 شمسی، در مکانی میان مرزن آباد و چالوس، 17 کیلومتری کندوان دستور داد پل زغال ساخته شود تا رفت و آمد با سرعت و امنیت بیشتری صورت گیرد.
اکنون، پس از سال ها، پل زغال به یکی از جاهای دیدنی چالوس با منظره ای بی نظیر تبدیل شده است!
5.‌  نمک آبرود
در کیلومتر 12 جاده چالوس به سمت تنکابن و سمت غرب چالوس، تله کابین چالوس قرار دارد. اگرچه در شهرک توریستی نمک آبرود، کارتینگ و پینت بال هم وجود دارد، نمک آبرود به دلیل داشتن تله کابین بسیار پرطرفدار و معروف است. باربری مشهد به چالوس - قیمت تله کابین نمک آبرود برای هر نفر 30 هزار تومان و ساعات کاری آن از 8 صبح تا 8 شب است. با سوار شدن تله کابین خط یک می توانید با سرعت 3 متر بر ثانیه از ارتفاع چهار تا 50 متری به مناظر زیبای چالوس نظاره گر شوید و 15 دقیقه سوار تله کابین باشید! در خط دو نیز، چشم انداز زیبای دیو حمام زیر پاهای شماست!
6.‌ کاخ چای خوران چالوس
این کاخ زیبا که امروز به موزه مبدل شده، در دوران پهلوی، مکانی برای رفع خستگی و صرف چای بوده است. اما آنچه موجب شده نظر همه را جلب کند، قدیمی بودن، معماری زیبا و تاریخی مطابق معماری غربی، سادگی و دور از تجمل بودن این کاخ باشکوه است!
گچبری های دیدنی، بالکن زیبا، سرستون های تاریخی و کاشی کاری های اصیل کاخ چای خوران چالوس بسیار باشکوه و دلنشین است. برای بازدید از کاخ چای خوران باید خود را به جنوب میدان معلم و کنار ساختمان دادگستری برسانید.
7. دریاچه ولشت
یکی دیگر از جاهای دیدنی چالوس، دریاچه ولشت است. دریاچه ولشت در منطقه ای کوهستانی به نام تخت سلیمان علم کوه و دره ای عمیق قرار دارد. آب دریاچه ولشت شیرین است و عمق آن به 20 متر هم می رسد. دریاچه ولشت زیستگاه ماهی های گوناگون و پرندگان مهاجر است. چشم انداز زیبا  و بی نظیر دریاچه ولشت آن را به یکی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی چالوس تبدیل کرده است.
باربری مشهد به چالوس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به چالوس - ساری- تنکابن - نوشهر - فریدونکنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیرکلا - نور - گلوگاه -  بابل - آمل - بهشهر - چالوس - نکا -بابلسر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به چالوس,حمل بار از مشهد به چالوس, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 104 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:07

باربری مشهد به نوشهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نوشهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر نوشهر
نوشهر از آن شهرهای شمالی ایران است که مثل یک سینمای بزرگ، همه‌جور ژانری از طبیعت را روی پرده اکران می‌کند. یعنی دریادوست هستید؟ نوشهر در خدمت‌تان است. جنگل‌دوست هستید؟‌ باز نوشهر در خدمت‌تان است. اهل رود و آبشار و کوه هستید؟ باز هم نوشهر در خدمت‌تان است. پس بگذارید از این جاهای دیدنی نوشهر برایتان دقیق‌تر بگوییم.
گفتن از مازندران تمامی ندارد. یعنی هر گوشه‌ای از این سبز دلربا، پُر از دیدنی‌هایی است که نمی‌شود از آن‌ها گذشت. مگر می‌شود در نقطه‌ای از کشور، دریا و جنگل‌های زیبا باشد و به سفر کردن به آن فکر نکرد. نوشهر هم یکی از شهرهای جذاب مازندران برای شمال‌دوستان است. در آن قدیم‌ها، نوشهر را به نام‌های دیگری می‌خوانده‌اند. مثلا خاچیک یا ده‌نو از اسامی قدیمی این شهر است.
جاهای دیدنی نوشهر را بهتر بشناسید
شمال نوشهر به دریا می‌رسد و جنوبش هم که رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر فقط از آب‌وهوا شانس نیاورده است بلکه از نظر همسایه هم واقعا جایگاه خوبی دارد. دیده‌اید که می‌گویند، همسایه خوب نعمت است؟‌ نوشهر از این نعمت بزرگ به خوبی بهره می‌برد. چرا؟‌ چون در غرب نوشهر، چالوس است و در شرق آن هم شهر نور.
خاچیک سابق از شهرهای پرجمعیت شمالی است و سفر به آن می‌تواند خاطره‌ای خوش برایتان از شمال ایران رقم بزند. باربری مشهد به نوشهر -  برای اینکه در گشت‌وگذار به نوشهر، از وقت‌تان حسابی استفاده کنید، از جاهای دیدنی آن برایتان می‌گوییم. مکان های دیدنی نوشهر را به خاطر بسپارید و چمدان‌ها را کم‌کم آماده کنید. مقصد بعدی‌تان همین نوشهر باشد، عالی نیست؟
۱. تالاب ارواح در جاهای دیدنی نوشهر
در همین ابتدای کار برایتان از یکی از جاهای دیدنی نوشهر می‌گوییم که رفتن به آن دل و جرئت می‌خواهد: تالاب ارواح. فکر می‌کنید که در این تالاب چه خبر باشد؟‌ مثلا شاید تصور می‌کنید که ارواح شیطانی در میان درختان و روی تالاب در حرکت هستند و صداهای وحشتناکی از خود درمی‌آورند. البته دیگر این‌طورها هم نیست. در تالاب ارواح با یکی از رمان‌های وحشتناک استفن کینگ روبه‌رو نخواهید شد اما منظره، آن‌چنان هم خالی از وهم و ترس نیست. در ۱۲ کیلومتری جاده نور به نوشهر، تالاب ارواح قرار گرفته است.

باربری مشهد به نوشهر - تالابی در میان جنگلی انبوه که از میان آب، درختانی خشک‌شده بیرون زده‌اند. اما چرا درختان درون آب، خشک شده‌اند؟‌ چرا در جوار مه موجود در سطح دریاچه فضایی وحشتناک حاکم است؟ ماجرا از این قرار است که درختان این ناحیه در اثر تماس زیاد با آب به حالت پوسیده درآمده‌اند، مه هم که عضوی جدایی‌ناپذیر از جنگل‌های شمالی است. پس بهتر است، ماجرا را وحشتناک نکنیم.
تالاب ارواح از جاهای دیدنی نوشهر است. حتما در سفرتان به این شهر به آن سری بزنید و اصلا نترسید. همان‌طور که دیدید، حتی تلاش‌های ما هم برای وحشتناک‌ جلوه دادن این تالاب زیبا ناکام ماند. پس تالاب ارواح را به خاطر بسپارید.
۲. دیو چشمه
حتما با خواندن نام دیو چشمه می‌گویید که چرا نوشهر زیبا این‌قدر روی اسامی این سبکی متمرکز شده است؟ مورد قبلی که به روح و ارواح مربوط می‌شد، حالا هم که از دیو چشمه می‌گوییم. باربری مشهد به نوشهر - دلیل این نام‌گذاری‌ها را ما هم نمی‌دانیم اما باید به شما اطمینان بدهیم که همچنان چیز وحشتناکی در کار نیست.
دیو چشمه یکی از مکان های دیدنی نوشهر است. آب این چشمه بسیار صاف و گواراست. این چشمه در ۲۴ کیلومتری دوراهی چالوس به کجور قرار دارد و ضرب‌المثل جالبی هم درباره آن نقل می‌شود. نوشهری‌ها می‌گویند: هرکسی آب دیو چشمه را بخورد باز هم به آنجا بازخواهد گشت. حتی اگر در تابستان هم به دیو چشمه بروید، آب آن خنک و گواراست.
۳. روستای حیرت
باور کنید اصلا قصد نداریم شور ژانر وحشت را دربیاوریم. ولی روستای حیرت هم یکی دیگر از جاهای دیدنی نوشهر است. روستای حیرت وحشتناک نیست بلکه از زیبایی حیرت‌انگیز است. یعنی خبری از ترس و حیرت نیست و آنچه در آن می‌بینید، چیزی نیست جز سبزی، هوای خنک و مطبوع و بارش باران‌هایی دل‌چسب. از ویژگی‌های شاخص روستای حیرت باید به آب‌وهوای سبکش اشاره کنیم.
در فصول مختلف سال، شرجی‌بودن و گرما به سراغتان نمی‌آید و همیشه هوایی پاک، خنک و لطیف صورت‌تان را نوازش می‌کند. زیبا نیست؟ برای رفتن به این روستا باید به ۵۰ کیلومتری نوشهر در دهستان پنجک‌رستاق بروید.
باربری مشهد به نوشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نوشهر - ساری - تنکابن -  قائم شهر- بابلسر- نور-چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت - امل را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به,نوشهر,حمل بار از مشهد به,نوشهر, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 249 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:58

باربری مشهد به کلاله – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های  حمل کالا و اثاثیه  مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کلاله -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری شهر کلاله
جاذبه های گردشگری شهر کلاله : کلاله شهری با جاذبه های فراوان و با قدمتی بیش از 7500 سال می باشد. این شهر در استان گلستان واقع شده است که زیبایی های آن بی نظیر است. کلاله شهری چهار فصل است و شما در هر زمان از سال می توانید به این شهر سفر کنید اما زیبایی های این شهر د رفصل بهار خودنمایی شگفت انگیزی دارد. باربری مشهد به کلاله -  اگر برای سال جدید در فکر یک گشت و گذار رویایی در دل طبیعت بکر هستید حتما کلاله را در برنامه سفر قرار دهید. برای اقامت و اجاره سوئیت در استان گلستان نیز میتوانید از سایت گلستانی ها اقدام نمایید.
روستای گچی سو بالا
این روستا یکی از روستاهای بسیار زیبا شهرستان کلاله می باشد که درنزدیکی مجموعه مذهبی خالد نبی قرار دارد. این روستا یکی از بهترین مناطق گردشگری روستایی و طبیعت گردی می باشد که شما می توانید بعد از زیارت بهسمت این روستا حرکت کنید. از دیدنی های مسیر حرکت روستای گچی سو بالا تپه ماهور زیبای هزار دره، درختان مقدس چشمه خضر زنده می باشد. علاوه بر گردشگری شما می توانید انواع غذاهای محلی قوم ترکمن نیز را در آنجا بخورید مانند (چکدرمه برای نهار، صبحانه محلی (کره و ماست چکیده گوسفندی، شیر تازه دوشیده شده، تخم مرغ محلی و..) با نان گرم تنور مادر روستایی، و دیگر غذاها و شیرینی جات محلی فوق العاده خوشمزه).
زیارتگاه خالد نبی کلاله
در کوه های شمالی قریه گوگجه در بخش مراوه تپه و در محدوده دهستان تمران (تمر قره قوزی) بر فراز ارتفاعات گوگجه داغ، آرامگاه خالد بن سنان (ع) قرار دارد. این زیارتگاه در شمال شرقی شهرستان کلاله در استان گلستان واقع می باشد. این زیارتگاه منسوب به حضرت خالد بن سنان علیه السلام معروف به خالدنبی (ع) است که یکی از اولیا بزرگ و انبیاء دوره فترت بوده و آخرین مبلغ دین مسیح می باشد که مردم را به دین و آیین مسیحیت دعوت می کرده است. این اثر در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
مقبره عالم بابا و چوپان عطا
باربری مشهد به کلاله - این مقبره ها در نزدیکی مقبره خالد نبی هستند و دارای دو بقعه کوچکتر از بقعه اصلی می باشند. مردم محلی معتقدند اولی متعلق به «عالمِ بابا» و دیگری متعلق به «چوپان عطا» است. مشهور است که اولی پدر همسر خالد نبی و دومی چوپان گوسفندان او بوده و هر دو از مقربین بوده‌اند و اکنون هم مورد احترام اهالی منطقه هستند. دره پایین دست گوگجه‌داغ «پن جشیر» نام دارد که چشمه معروف به «خضر دندان» در بهار در آن می‌جوشد و بازدید آن هم خالی از لطف نیست.
مسجد و مدرسه کریم ایشان
ساختمان مسجد و مدرسه کریم ایشان متعلق به دوره قاجاریه است و بر اساس تاریخی که بر سردر ورودی مدرسه کتابت شده، در سال ۱۳۲۸ هجری قمری ساخته شده است. مسجد و مدرسه کریم ایشان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.ساختمان آجری مسجد با نقشه مربع مستطیل بنا شده و شامل یک شبستان با سردر ورودی است که سقف آن با ۴ گنبد پوشیده شده است. مدرسه کریم ایشان که در نزدیکی مسجد و در ضلع جنوب غربی آن است به شکل زیبایی با پلان چهار ضلعی یا مربع شکل ساخته شده است.
چشمه زاو کلاله
این چشمه یکی از جاذبه های گردشگری کلاله می باشد که در روستای با همیننان یعنی زاو قرا ردارد. این مجموعه به دیلیلاینکه هنوز دخالت های انسانی درآنجا پا گذاشته نشده اشت و خبری از ساخت و سازها نیست بکر و دست نخورده باقی مانده است. باربری مشهد به کلاله -  این چشمه در روزهای نخستین فصل بهار پر‌آب و خروشان است و بیشتر گردشگران همین زمان را برای بازدید از آن انتخاب می‌کنند اما متاسفانه امکانات رفاهی و گردشگری مانند محل استراحت، پارکینگ یا سرویس بهداشتی در این منطقه فراهم نشده و راه دسترسی به این چشمه هم خاکی و ناهموار است.مسیر دسترسی ۴/۳ کیلومتر فاصله روستای زاو بالا تا چشمه زاو بسیار نامناسب و جاده خاکی بین مزارع و جنگلی است . یک کیلو متر راه۹ داخل روستا ، شوسه و ۲ کیلو متر نیز زیر سازی شده است .
جنگل پلکانی کلاله
جنگل پلکانی کلاله در نزدیکی شهر کلاله و در جایی بکر و امن قرار دارد که می تواند محلی برای تفریح، گردشگری و کوهپیمایی مردم شهرستان باشد. این جنگل مابین دو کوه بلند قرار دارد که چشمه های متعدد با ایجاد جریان های آبی به آن جلوه زیبایی داده و از جمله شگفتی های دیگر این مکان پلکانی بودن ان بصورت تخته سنگی می باشد و بهترین مکان برای کوهنوردان و علاقمندان به طبیعت است.
باربری مشهد به کلاله و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کلاله - آزادشهر- بندرگز - فاضل آباد – مراوه - بندرترکمن- مینودشت- کردکوی -کلاله - آق قلا - گرگان - گالیکش  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به,کلاله,حمل بار از مشهد به,کلاله, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 277 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:22

باربری مشهد به مانه وسملقان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به مانه وسملقان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


نگاهی به جاذبه های گردشگری مانه و سملقان
طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبای شهرستان مانه و سملقان چنان دلکش است که با دمی آسایش در کنار آن، غبار خستگی از تن آدمی رخت بر می بندد.به گزارش خبرنگار مهر، مانه و سملقان از نظر تاریخی نیز پیشینه غنی دارد و وجود آثار تاریخی از دوره های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه بوده است.
شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر "آشخانه" با وسعتی حدود شش هزار کیلومتر مربع در ورودی غربی استان خراسان شمالی و در مرز استان گلستان واقع شده است. باربری مشهد به مانه وسملقان  - این شهرستان که در مسیر اصلی مشهد به شمال کشور قرار دارد، دروازه غربی خراسان شمالی محسوب می‌شود.جریان دائمی رود اترک از بخش جنوبی این شهرستان و به طور کلی وجود منابع آب دائمی و خاک حاصلخیزآن، این شهرستان را به یکی از مناطق عمده کشاورزی استان تبدیل کرده است.
رطوبت نسبتا بالا و چشمه‌های جوشان آن، باعث ایجاد جنگل‌های انبوه و مراتع سرسبز در نوار جنوبی شهرستان و دامنه‌های رشته کوه "یایمان داغی" شده است.وجود رشته کوه آلاداغ و تفرجگاهی ییلاقی نظیر درکش، شیرآباد و شیرین‌دره، چشمه آب گرم مهمانک، ارتفاعات بزداغی، ارتفاعات یایمان داغی و دره‌های زیبا و سرسبز از جاذبه‌های طبیعی این منطقه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  - طبیعت زیبای سولگرد، غار کنه گرم و چشم‌اندازهای بکر و زیبای این منطقه همه ساله شمار زیادی از مسافران و گردشگران را به این ناحیه می‌کشاند.وجود جنگل سبز بلوط در منطقه درکش و آبشار زیبای به یار از مناطق زیبا و بکر این شهرستان است که کارشناسان محیط زیست خراسان شمالی از این جنگل به عنوان تنها جنگل بلوط در شرق کشور یاد کرده و آن را از دل‌انگیزترین جاذبه‌های این شهرستان می‌دانند.
وجود کوه‌های سر به فلک کشیده منطقه حفاظت شده "قورخود" و نیز چشمه‌های فراوان، مانه و سملقان را به شهر صد چشمه استان خراسان شمالی تبدیل کرده است.از دیگر زیبایی‌های منطقه مانه و سملقان می‌توان به وجود چنارهای کهنسال در روستای باش کلاته در منطقه حفاظت شده قرخود و چنار کهنسال روستای اسپاخو اشاره کرد که توسط میراث فرهنگی پلاک‌گذاری شده‌اند.
روستـای هدف گردشگری «درکش» نیز در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهر آشخانه واقع شده و از جاده اصلی دو کیلومتر فاصله دارد که دارای آب و هوای معتدل، طبیعتی جنگلی و کوهستانی و نیز چشمه سارهای بسیار است و تنها جنگل بلوط شرق کشور در مجاورت این روستا قرار دارد. باربری مشهد به مانه وسملقان  - آبشار مشهور «بیار» به فاصله یک کیلومتری جنوب شهر آشخانه، در نزدیکی روستای بیار واقع شده و از ارتفاعات جنوب روستا سرچشمه می گیرد که ارتفاع آبشار حدود 15 متر است.
"زوی‌جندان" نیز یکی دیگر از آبشارهای دیدنی مانه و سملقان که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازد، در منطقه قورخود در دره کاستان قراردارد که پوشیده از درختان گردوی وحشی است و با وجود ارتفاع نه چندان زیاد، بسیار زیبا و دیدنی است.
همچنین غارهای طبیعی "سولی قباخ"، "غار آرمادلو" وغارهای دره "زوی‌جندان" از دیگر دیدنی های این منطقه است.
از دیگر جلوه‌های زیبای مانه و سملقان به چشمه‌ سارهای فراوان آن باید اشاره کرد که نشستن در پای آنها غبار خستگی ایام را از تن مسافران بیرون می‌کند و مهمترین آنها چشمه‌های دره زوی‌جندان، چشمه کهنه ‌قلعه، سولی‌ قباخ، خان‌ چشمه، سارترنولی، سارآق مزار، چشمه‌های اوه ‌پیش و پاش، آق‌سو چشمه ‌سار اسپاکو، کانی سالان زرد، دره شفت، اورته برن، حسن بک، اورن چشمه، رمضان چشمه، پای جوزا و کورچشمه است.
باربری مشهد به مانه وسملقان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مانه وسملقان  - بجنورد - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - شیروان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به مانه وسملقان,حمل بار از مشهد به مانه وسملقان, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 263 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:06

باربری مشهد به بندرعسلویه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بندرعسلویه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


عسلویه یک منطقه عظیم صنعتی از توابع کنگان استان بوشهر می باشد این منطقه در شرق استان بوشهر قرار داردو همه ساله عده زیادی برای اشتغال به این منطقه می روند.شاید شما هم با شنیدن عسلویه به یاد دکل های نفت و گاز و هوای بسیار گرم جنوب بیفتید اما باید بدانید عسلویه نیز دارای جاذبه های طبیعی و تفریحی می باشد.
 مناطق دیدنی عسلویه
چشمه کلات
در مجاورت شهر “عسلویه” روستایی به نام “کلات” قرار گرفته است. با ورود به این روستا و روبرو شدن با طبیعت آن، فراموش خواهید کرد که این روستا در استانی صنعتی و منطقه ای پر از سکوهای گازی و نفتی قرار گرفته است. باربری مشهد به بندرعسلویه -  زیبایی کوه ها و صخره ها در کنار طبیعت سرسبز و از همه چشم نواز تر چشمه ای پر آب در این میان از ویژگی های این روستای زیبا می باشد. وجود نخل هایی سر به فلک کشیده در میان کوه و طبیعت، منظره ای چشم نواز به ویژه در فصول سرد سال و ایام نوروز را به وجود می آورد.
روستای ساحلی بنود
در حدود ۴۰ کیلومتری شهر “عسلویه” روستایی ساحلی و زیبا به نام “بنود” قرار گرفته است. روستایی کم جمعیت و آرام که در کنار زیباترین سواحل جنوب کشور قرار گرفته است. سواحل شنی این روستا در بین تمام روستاهای جنوب کشور کم نظیر و محلی برای تفریح و بازی های ساحلی برای علاقه مندان به این رشته ها می باشد. زیبایی سواحل این روستا و آرام بودن آن باعث شده است که در سال های اخیر محلی برای فیلم برداری فیلم های سینمایی و تلوزیونی باشد. به تدریج مناطقی از این سواحل قابلیت آن را دارد که به شهرک سینمایی طبیعی تبدیل شود.
روستای هاله از مناطق دیدنی عسلویه
باربری مشهد به بندرعسلویه - روستای هاله نام روستایی است در جنوب ایران و از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه می باشد که در استان بوشهر واقع است. روستای هاله در گذشته، به دلیل صید مروارید یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری حکومت آل بویه بوده است. این روستا در ۸۵ کیلومتری جنوب شرق شهرستان کنگان و در ۹ کیلومتری بندر عسلویه قرار دارد.از شمال کوه، از جنوب رأس نایبند، از مغرب عسلویه، و از سمت مشرق به بساتین محدود می‌گردد. این روستا به “خلیج نای‌بند” نیز معروف است.این روستا ۹ متر از سطح دریا ، ارتفا دارد .
آبشار درزو

آبشار درزو در روستای اخند که ۱۵ کیلومتر از عسلویه فاصله دارد واقع شده است و یکی از دیدنی های عسلویه می باشد. روستای اخند از توابع بخش مرکزی شهرستان عسلویه است و در استان بوشهرقرار دارد . در میان کوه‌های این روستا، چشمه‌ای زیبا با طبیعتی بکر قرار گرفته که دیدن تنها عکسی از آن کافی ا‌ست تا وسوسه شوید و مسافتی طولانی را برای دیدن تنگه و آبشار زیبای درزو طی کنید.اگر قصد سفر به عسلویه را کردید می توانید با پرواز مستقیم به فرودگاه عسلویه بروید. این فرودگاه، به فاصله‌ چند کیلومتری در روستای چاه مبارک، از توابع عسلویه قرار گرفته و در ‌واقع فرودگاه عسلویه مابین دو شهر عسلویه و پارسیان واقع ‌شده است. باربری مشهد به بندرعسلویه - اگر می‌خواهید از راه زمینی به عسلویه سفر کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما ساعت حرکت خودتان را طوری تنظیم کنید که در زمان تاریکی هوا، در جاده‌های منتهی به عسلویه باشید.
روستای بستانو
در عسلویه چند روستای ساحلی قرار دارد که بستانو هم از جمله آنهاست. ر وستای ساحلی بستانو بیش از ۶۰ قایق صیادی دارد و صیادی شغل اصلی مردم اینجاست. بعضی وقت‌ها همینکه در ساحل ایستاده‌ایم، قایق‌هایی را می‌بینیم که از دریا برمی‌گردند و تورهایشان را در ساحل پهن می‌کنند.
نخل نقی عسلویه
در سمت غربی بندرعسلویه، شهری به اسم نخل نقی واقع شده که به خاطر نخلستان‌های زیادش به این اسم معروف است و از مناطق دیدنی عسلویه محسوب می شود. در مجاورت ساحل و اسکله این شهر، پارکی ساحلی و زیبایی‌ ساخته‌اند که رستوران، کافی‌شاپ، اسکله ماهیگیری و امکان بازی کودکان و پیاده‌روی در کنار ساحل را هم دارد.
باربری مشهد به بندرعسلویه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بندرعسلویه - بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به بندرعسلویه,حمل بار از مشهد به بندرعسلویه, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 327 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:57

باربری مشهد به چرام – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های  حمل کالا و اثاثهحمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به چرام -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای ديدنی چرام در كهگيلويه
چرام نام سرزمینی زیبا با آب و هوای دلپذیر در رشته کوه های مرتفع زاگرس است  که بین ۳۱ درجه عرض شمالی و 50 درجه و 74 دقیقه شرقی واقع شده است. آب و هوای دل انگیز، چشمه ها و رودخانه های فراوان ییلاقی و قشلاقی و نقاط کوهستانی منحصر به فرد این شهرستان سبب شده است تا به عنوان یکی از مهمترین قطب ها و جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شناخته شود.
شهر چرام دارای مکانهای دیدنی از جمله باغ چشمه بلقیس، سد و تنگه شراب گرو،باغ عمران و آبشار الوان طسوج و … می باشد.
 باربری مشهد به چرام - باغ چشمه بلقیس یکی از باغ‌های زیبا در استان کهکیلویه و بویراحمد قرار است که تصویری زیبا از طبیعت را در مقابل چشم گردشگران به نمایش می گذارد.چشمه بلقیس چرام نام باغی است  که در ۴ کیلومتری شهر چرام در مسیر جاده چرام- گچساران قرار گرفته است.
از دیگر جاذبه های گردشگری این استان سد و تنگه شراب گرو است که نام یکی از روستای های شهرستان چرام است که در بخش سرفاریاب و در 5 کیلومتری شهر سرفاریاب قرار دارد. تنگه شراب گیرو که به زبان محلی به آن “تنگه شرو گرو” می گویند در پنج کیلو متری شهر سرفاریاب بعد از مقبره شاه حمزه قرار دارد. این تنگه دره ای طولانی با درختان بسیار است و در هر فصلی، میوه خاص همان فصل را دارد. جویباری بزرگ در این تنگه جاری است که از اول تنگه تا انتهای آن امتداد داشته و دارای آب بسیار گوارایی است.
باغ عمران یکی دیگر از زیباترین جاذبه‌های گردشگری این استان است و همه ساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی  از سراسر کشور است. باربری مشهد به چرام - باغ عمران چرام، مکانی رویایی است که رقص شالیزار‌ها با موسیقی نسیم و هم نشینی درختان و چشمه‌های جوشیده از دل کوه گردشگران را به خود می‌خواند.در این باغ انواع درخت از جمله اکالیپتوس، سدر، بلوط، سرو و گردو، گلابی، سیب، لیمو ترش، خرمالو، پرتقال، نارنگی، انجیر، انگور، توت، نارنج و نخل وجود دارد.
  جاذبه گردشگری باغ عمران
آبشار الوان طسوج شهرستان چرام را به صورت یکی از اعجاب آورترین موقعیتهای زیست محیطی درآورده است که در جنوب غربی کشور بی نظیر است و برای شهرهای اطراف خود محوریت جذب گردشگری دارد.
باربری مشهد به چرام و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به چرام - یاسوج - دوگنبدان - دهدشت - لیکک -سوق - لنده - باشت - سی سخت - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دیشموک - سرفاریاب  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به چرام,حمل بار از مشهد به چرام, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 295 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:21

باربری مشهد به تفرش – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به تفرش -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر تفرش
شهرهای استان مرکزی کمتر شناخته شده هستند و بیشتر مسافران معمولا به شهرهای معروف آن نظیر اراک سفر می‌کنند. اما در این میان شهرهای بسیار زیبایی از جمله شهر تفرش هستند که از آن‌ها نباید غافل ماند. تفرش شهری میان چشمه‌سارها، مجموعه‌ای از کوه‌های استوار، مناطق سرسبز و غارها است که از طبیعت بکر و زیبایی بهره‌مند است.
این شهر همچنین از منابع آب غنی، هوای ملایم و زمین‌های حاصلخیز، همراه با غنایم طبیعی و مزارعی مملو از گل‌های وحشی، کندوهای عسل، باغ‌های میوه مخصوصا گردو برخوردار است که زیبایی‌های آن را دو چندان می‌کند. در این مطلب به جالب‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی تفرش اشاره‌ای کوتاه کرده‌ایم.
چشمه آب معدنی گراو
چشمه آب معدنی گراو یکی از جاذبه‌های طبیعی تفرش است که در فاصله پنج کیلومتری این شهر، میان دو روستای کبوران و طراران قرار گرفته است. باربری مشهد به تفرش -  این چشمه از چند قسمت در سطح زمین تشکیل می‌شود که از آن قسمت‌ها، آب به حالت جوشش از زمین خارج می‌شود. در بعضی قسمت‌ها نیز، آب به‌همراه مقدار زیادی گاز کربنیک از زمین خارج می‌شود. گفته می‌شود که آب این چشمه دارای فواید درمانی بسیار از جمله تسکین‌دهنده درد، موجب باز و بسته شدن عروق، افزایش جریان خون پوستی و قرمز شدن پوست، کاهش موقتی فشار خون و آهسته شدن نبض می‌شود. آشامیدن آب‌معدنی چشمه گراو کمی قبل از نوش جان کردن غذا، به هضم آن کمک می‌کند و ترشحات گوارشی را افزایش می‌دهد. 
غار امجک
باربری مشهد به تفرش - غار امجک در فاصله ۶۳ کیلومتری شمال‌غربی تفرش در ارتفاعات کوهی به همین نام در ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا جای گرفته است. ورودی این غار، دیواره به طول دوازده متر دارد که برای ورود به آن باید به کمک ابزار از این دیواره گذشت. پس توصیه می‌شود حتما با یک غارنورد حرفه‌ای وارد غار امجک شوید. زیر این غار، چشمه‌ای وجود دارد که آب آن از سقف غار می‌چکد و به خاطر گذشت زمان باعث به وجود آمدن استلاکمیت‌هایی شده است که از سقف آن آویزان هستند.
آبشار قطره باران
آبشار قطره باران یکی از نقاط دیدنی استان مرکزی است که در سی کیلومتری شمال‌غربی شهر تفرش در دهستان بازرجان در نزدیکی روستای کوریان قرار دارد. این آبشار در دره‌ای عریض واقع شده و دورتا دور آن را گیاه زیبایی به اسم پر سیاوشان مانند دیواره‌ای پوشانده است. اطراف آبشار قطره باران از مناظر بسیار دیدنی برخوردار است و آن را به مکانی باصفا در دل بیابان تبدیل کرده است.
امامزاده ابوالعلی مهدی
امامزاده ابوالعلی مهدی یکی از نوادگان امام جعفر صادق (ع) است که از آثار ملی به ثبت رسیده کشور در شهر تفرش نیز به شمار می‌رود. باربری مشهد به تفرش - قدمت بنای این امامزاده متعلق به دوران حکومت ایلخانان برمی‌شود و بنا به دلایلی به‌طور کامل به پایان نرسیده است.
آب‌انبار بلور
آب‌انبار بلور در محله قدیمی شهر تفرش قرار گرفته و از دوران حکومت قاجاریه به یادگار مانده است. فضای اصلی مخزن این آب‌انبار را دوازده ستون، هجده جرز، بیست گنبد و دو غلام گردش مخصوص هوا تشکیل می‌دهند.
غار علی خورنده
غار علی خورنده یکی از جا‌های دیدنی استان مرکزی در شهر تفرش است که در فاصله سه کیلومتری آن، در ارتفاعات کوه نقره کمر واقع شده است. برای رسیدن به این غار باید از روستای کوهین بگذرید و از دیواره‌ای به طول تقریبی پانزده متر و شامل سه بند، صعود کنید. در سقف غار علی خورنده نیز، استلاکیت‌ها و استلاکمیت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.
باربری مشهد به تفرش و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به تفرش - اراک - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - مهاجران - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه - سنجان - کمیجان - آشتیان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به تفرش,حمل بار از مشهد به تفرش, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 349 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:13

باربری مشهد به مهران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر  خواهیم پرداخت.

 

باربری مشهد به مهران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر مهران

شهر مهران از شهرهای استان ایلام می باشد که هم مرز با کشور عراق است و در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام است.مهران جز بخش های گرمسیری ایلام می باشد که دارای مناطق دیدنی و گردشگری فراوانی است.

جاهای دیدنی مهران

سد کنجانچم یکی از جاهای دیدنی مهران

باربری مشهد به مهران - سد کنجانچم یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر مهران است که با هدف آبیاری زمین‌های کشاورزی این شهر ساخته شده. سد کنجانچم، که سدی خاکی است، در ۵۵ کیلومتری شهر مهران و در مسیر رودخانه کنجانچم قرار دارد. رودخانه کنجانچم از کوه سیوان در شهر ایلام سرچشمه می‌گیرد و با عبور از شهر مهران به رود گاوی و در نهایت به رود دجله در عراق می‌پیوندد.

غار زینگان

غار زینگان در صالح‌ آباد، که از توابع شهر مهران است، قرار دارد و از جاهای دیدنی مهران می باشد. این مکان در اصل غار نیست، تنگه‌ای است که به‌اشتباه به غار زینگان معروف شده. این تنگه با اینکه در شهری گرمسیری قرار گرفته آب‌و‌هوایی خنک و مطبوع دارد و به غار بهشت معروف شده است. مردم صالح آباد در روزهای ابتدایی فصل بهار برای تفریح و استراحت به این منطقه می‌روند و از آب‌و‌هوای دلچسب آن بهره می‌برند. به گفته بومی‌های صالح آباد طول تنگه در حدود ۶ کیلومتر است و در تمام مسیر آن نهری با آب زلال جریان دارد.

آتشکده قینقر از جاهای دیدنی مهران

آتشکده کوشک قینقر مربوط به دوره ساسانیان است و در شهرستان مهران، بخش ملک شاهی، روستای گنبد پیر محمد واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۶۴۶۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. باربری مشهد به مهران - در ارتفاعات کوه پشمین قنقیر ملکشاهی مهران آثاری از یک آتشکده ساسانی دیده میشود . ارتفاع سقف این آتشکده ۵ متر و مساحت آن ۲۷ متر میباشد.این آتشکده چهار در ورودی دارد و در کنار باغی زیبا با درختان زیتون و چشمه ای واقع است و مجموعه ای زیبا را تشکیل داده است . بر ساختمان این آتشکده آسیبهای زیادی وارد شده است.

رودخانه کنجان‌چم

رود کنجان‌چم، از کوه‌های سیوان در جنوب ایلام سرچشمه گرفته است و در جهت شمال شرقی به جنوب غربی، پس از طی ۱۲ کیلومتر از خط مرزی ایران و عراق در نزدیکی مهران به رودگاوی می‌پیوندد. سرچشمۀ اصلی این رودخانه کوه‌های چنگینه، علی‌بیگی و کوه ملاشاوه هستند و جریان آب آفتاب، که از میشخاص سرچشمه می‌گیرد، نیز به آن می‌پیوندد. رودخانه چشمه ملک، که از کوه شاه‌نخجیر سرچشمه می‌گیرد نیز به آن ملحق می‌شود. این رود پس از عبور از بخش صالح‌آباد و شهرستان مهران به رودخانۀ دجله در کشور عراق می‌ریزد. طول این رود تا مرز ایران و عراق ۹۰ کیلومتر است. روی این رودخانه، سد انحرافی کنجان‌چم احداث شده است.

منطقه شکار ممنوع کولک

منطقه شکار ممنوع کولک ۷۶ هزار هکتار مساحت دارد، که ۵۰ هزار هکتار آن به منطقه حفاظت شده ارتقا می یابد و از جاهای دیدنی مهران می باشد. بر اساس این گزارش، موافقت وزارت صنایع و اداره کل منابع طبیعی نیز در این زمینه اخذ شده است و به زودی در دور سوم سفرهای استانی به تصویب نهایی خواهد رسید. نزدیکی به منطقه نمونه گردشگری ˈزینگانˈ و شهر زیارتی ˈصالح آبادˈ از یک طرف و قرار گرفتن در نوار مرزی با کشور عراق را از ویژگی های ممتاز این منطقه می توان برشمرد.

بازارچه مرزی مهران

بازارچه مرزی مهران، با وسعت ۱۴ هکتار در نقطه صفر مرزی بهرام آباد درتیرماه سال ۸۲ راه اندازی شد و فعالیت های اقتصادی و تردد زوار در این منطقه رسمیت یافت. باربری مشهد به مهران -  این بازارچه ازسال ۱۳۸۲ با مدیریت فرمانداری شهر مهران عملاً فعالیت اقتصادی خود را با کشور عراق شروع کرده است. بازارچه مهران ۱۲۳ غرفه دارد که از این تعداد ۱۱۰ غرفه فعال هستند و ۱۳ غرفه دیگر به دلیل نامناسب بودن بنا مورد استفاده نیستند.

امامزاده سید حسن بن موسی کاظم

آستان متبرک امامزاده سید حسن (ع) فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) در سه کیلومتری جاده مهران–دهلران واقع شده است و از جاهای دیدنی مهران می باشد. این بقعه که بر اساس سنگ نوشته‌ای که در آن وجود دارد مربوط به دوره قاجار است دارای هشت شبستان و گنبدهای کوچک و آینه‌کاری شده است و یک گنبد بر روی ضریح مطهر وجود دارد که با معماری زیبای ایرانی و آینه‌کاری شده ساخته است. این مکان سه در ورودی از ضلع شمالی و شرقی و غربی دارد و در اصلی ضلع شمالی ضریح است که دارای یک ایوان زیبا و کاشی‌کاری شده است.

امامزاده علی صالح

امامزاده علی صالح که در گویش کردی خاصِه‌علی نامیده می‌شود در بخش صالح‌آباد شهرستان مهران در ۲۵ کیلومتری جاده ایلام- مهران واقع شده است. بنای قدیمی این امامزاده در زمان قاجار ساخته شده است. گنبد این امامزاده بر روی یک چهارطاقی ساخته شده و شبستانی با هشت گنبد کوچک‌تر اطراف آن را احاطه کرده است. این مقبره از اماکن متبرکه بسیار زیبا و مورد احترام است که مردم از تمام نقاط استان ایلام برای زیارت آن به صالح‌آباد مسافرت می‌کنند.

باربری مشهد به مهران و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مهران - ایلام - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به مهران,حمل بار از مشهد به مهران, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:01

باربری مشهد به سرعین – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین- اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین-گرمی-بیله سوار خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سرعین -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین- اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین-گرمی-بیله سوار) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


معرفی کامل دیدنی های سرعین
مرکز یکی از جاذبه های جالب ایران یعنی چشمه های آب گرم در سرعین است! سرعین یکی از مقصدهای بسیار پر طرفدار گردشگری این روزهای استان اردبیل است. دیدنی های سرعین و هر آن چه که در آن باید دید در فاصله ی ۳۰ کیلومتری شهر اردبیل قرار گرفته است که امروزه تبدیل به یکی از قطب های بی چون و چرای صنعت گردشگری این استان شده است.
خیلی ها هستند که به این شهر زیبا سفر می کنند و از آن جایی که دیدنی ها و جاذبه های این شهر که اصلا هم کم نیست زیاد اطلاعی ندارند و اینگونه فرصت دیدن آن ها را از دست می دهند. باربری مشهد به سرعین -  از آن جایی که مسیر شما هم به این شهر می افتد، امروز با ما در الی گشت همراه باشید تا دیدنی های این شهر زیبای اردبیلی را به اتفاق یکدیگر مورد معرفی و بررسی قرار دهیم.
سرعین کجاست؟
باربری مشهد به سرعین -  در یک توضیح مختصر و مفید باید بگوییم که سرعین به عنوان یکی از معروف ترین مناطق گردشگری اردبیل شناخته می شود و اولین عامل شهرتش داشتن چشمه های آب گرم بسیار فراوان است. در این شهرستان بیش از ۹ آب گرم که همه هم منشا معدنی دارند وجود دارد که سالانه تعداد بسیار زیادی از مسافرین و مراجعین را به سمت خود می کشاند. از لحاظ جغرافیایی سرعین در غرب اردبیل و در مرکزیت شهرستان اردبیل قرار گرفته و ارتفاعش از سطح دریا برابر با ۱۶۵۰ متر است. اول کاری باید بگوییم که درباره ی هتل های شهر سرعین می توانید به صورت کامل در مطلب آشنایی با بهترین هتل های سرعین با آن ها آشنا شوید.
فرهنگ مردم سرعین چگونه است؟
از لحاظ مردم شناسی و فرهنگ قالب جامعه ی سرعین باید بگوییم که آن ها در زیرگروه فرهنگ جامعه ی مردم شهرستان اردبیل قرار می گیرند و در خلق شاهکارهای ادبی ایرانی به زبان آذری نقش به سزا و بسیار مهمی را ایفا نموده اند. باربری مشهد به سرعین -   قبل ترها سرعین را به نام سرائین و ساری قیه می شناختند اما معنی اسم فعلی این شهر را می دانید؟ سرعین ( به معنای سرچشمه) معرب شده ی واژه ی ترکی سریین به معنای خنک می باشد.

جاهای دیدنی سرعین کجاها هستند؟
دیدنی های سرعین کم نیستند و اتفاقا بسیار هم زیاد هستند. سرعین به خاطر وجود طبیعت زیبا و سرسبزش دارای مناطقی است که در سال نزدیک به ۲ میلیون نفر را از نقاط مختلف کشور و یا شاید حتی خارج از کشور به سمت خود می کشاند.
باربری مشهد به سرعین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به سرعین - اردبیل -پارس اباد- خلخال-نمین- اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین-گرمی-بیله سوار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به سرعین,حمل بار از مشهد به سرعین, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 302 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:07

باربری مشهد به مهردشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یزد- میبد-اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به مهردشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یزد- میبد-اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر مهردشت
شهر مهردشت در بخش بهمن ابرکوه در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری مرکز استان یزد و ۱۲کیلومتری مرکز شهرستان ابرکوه واقع شده است. این شهر جاذبه هایی دارد که از دید گردشگران داخلی و خارجی پنهان مانده است.
امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع)
باربری مشهد به مهردشت - امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) دو برادر از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) و یکی از امکان زیارتی شهر مهردشت است، که بر سر جاده جدید هرات ابرکوه قرار گرفته است.
متأسفانه ساختمان قديمي آن مربوط به دوره صفويه تخريب شده و به سبك جديد در محله مهرآباد بازسازی شده است. این امامزاده هم اكنون مورد توجه و احترام خاص اهالي منطقه است.
مسجد جامع محله اردی
اين مسجد در مجاورت دروازه قديمي به نام اشترگلو واقع شده است و از نظر قدمت قابل توجه است. چند دهه گذشته در اين مسجد لوح گلي به خط كوفي يافت شده كه پس از قرائت، قدمت آن بالغ بر هزار سال نقل شده است.
آسياب آبي ميرزا اسدخان
اين آسياب از مصالح خشت و گل و در فاصله تقريبي 2 كيلومتري محله اردي واقع شده است. آسياب آبی از سه قسمت به نام هاي مردخانه يا نشيمن، پاچال و مال بند تشكيل شده است. باربری مشهد به مهردشت - آب قنات اردي پس از برخورد با چرخ پره در زير كوره به وسيله معبري به خارج از آسياب هدايت مي شده است كه آثار آن بخوبي قابل مشاهده است.
براي حفظ امنيت آسیاب، اين بنا داراي برج ديده باني است كه در قسمت فوقاني درب ورودي آن واقع شده است. اين آسیاب بيش از 200 سال قدمت دارد و سازنده آن ميرزا اسدخان نام داشته است.
مسجد حاج  جمال
مسجد حاج  جمال مربوط به دوره قاجار، مسجد كوچكي واقع در بخش مياني محله اردي، داراي منبر، يك ستون مركزي و 14 رواق در اطراف حياط است. این اثر در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ با شماره ۲۲۱۲۶ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مسجد جامع قديم مهرآباد
قدمت اين مسجد به دوره سلجوقی می رسد، به طوري كه بقاياي سر درها و قوس هاي آن مربوط به دوران ششم و هفتم است.
این بنای ارزشمند که به شماره 14582 در فهرست آثار ملی ثبت شده است، متأسفانه بعلت واقع شدن در خارج از منطقه مسكوني، به وسيله عوامل فرسايش در حال تخريب و متروكه شدن است.
آرامگاه سردار مفخم
اين بنا آرامگاه حاج علي اكبر مفخمي معروف به سردار است و داراي پلان مستطيل شكل و مساحتي بالغ بر 250 متر مربع می باشد. قدمت آرامگاه سردار که از جنس خشت و گل و در بعضي ها قسمت ها از آجر ساخته شده است، به عهد قاجاريه می رسد.
قلعه حسن خان مهرآباد
اين قلعه با حصار گلي و چهار برج در چهار گوشه است، قسمت هاي مسكوني داخل قلعه در حال تخريب است. در بخش مركزي و وسط قلعه برج بلندي قرار دارد كه از چهار طبقه تشكيل شده است و توسط پلكاني به هم مرتبط مي شود. در پشت بام اين برج 4 بادگير ديده مي شود كه در خنك كردن قسمت هاي پايين برج نقش داشته اند.
عمارت سردار محله مهرآباد
قدمت اين بنا با توجه به سبك معماري آن مربوط به دوره قاجاريه است و از خشت و گل به صورت دو طبقه ساخته شده است. در حال حاضر بخش دو طبقه مسكوني ضلع جنوبي، محل نگهداري اسب و چهارپايان آن باقي مانده است.
حسينيه قديمي مهر آباد
اين بنا مربوط به دوره قاجاريه است. باربری مشهد به مهردشت -  در ايام عاشوراي حسيني با سياه پوش كردن نخل در اين محل به عزاداري مي پردازند و در حال حاضر برخی روزهای هفته بازار فروش نيز در آن تشكيل مي شود.
قلعه دوست علي خان
قلعه متروك و مخروبه كه در حاشيه محله مهرآباد واقع شده است و اين بنا قبلاً داراي 4 برج ديده باني و حصار در اطراف آن بوده، كه در حال حاضر بخشي از ديوار و برج هاي آن باقي مانده است و مابقي تخريب شدند.
عمارت باغ اسماعيل خاني
بنايي از خشت و گل، داراي ايوان آجرفرش و سفه اي با سردر گچ كاري، دو نيم ستون در طرفين سفه و دو اطاق در طرفين آن و همچنين داراي يك بادگير است. تا چند سال پيش در بالاي بادگير نيز بخش بسيار زيبا وجود داشت.
باربری مشهد به مهردشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مهردشت - یزد- میبد-اردکان-بافق- هرات-زارچ-مروست-بهاباد-احمداباد -مهریز-ابرکوه-اشکذر-تفت-شاهدیه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به مهردشت,حمل بار از مشهد به مهردشت, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 302 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:38

باربری مشهد به درگهان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرعباس - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ - میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به درگهان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرعباس - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ - میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 


جاهای دیدنی درگهان
دَرْگَهان یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است. این شهر در بیست کیلومتری و غرب شهر قشم واقع شده است. اين شهر از زمان های دور مرکز تجاری جزيره قشم و مهمترين بندرگاه اين نواحی بوده و می باشد.در حال حاضر نيز با داشتن مراکز تجاري متعدد و مشهور خودش ميعادگاه خيلي عظيم مسافراني می باشد که گاها فقط برای بازديد از غروب به يادماندنی اين شهر به همراه خريد از مراکز تجاري آن به جزيره قشم سفر می کنند.
مردم شهر بندردرگهان بسيار خونگرم, مهربان و مهمان نواز می باشند و در ميان اهالی جزيره قشم و استان هرمزگان به مردمان رئوف مشهورند. باربری مشهد به درگهان - مردم اين شهر مسلمان و اهل تسنن بوده و کمتر از ۳% مهاجرين از ساير شهرهاي ايران به مذهب اهل تشيع در آن ساکن می باشند و به همين نسبت دارای مساجد متعدد زيبای اهل سنت و يک مسجد اهل تشيع است.
جاهای تفریحی درگهان-بازار درگهان قشم
از مناظر زيبا و به يادماندنی اين شهر تماشاي طلوع و غروب خورشيد از روی اسکله قديم می باشد. از مهمترين مراکز تجاری آن می توان به بازارهای زيبای دو دلفين, مرواريد, صدف, نگين, زمرد و اطلس اشاره کرد که در کنار بازار بزرگ قديم اين شهر قرار گرفته اند و رونق بخش توريسم آن هستند.
بازارها و مراکز خرید قشم
پاساژ دریا درگهان
یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در درگهان که بومی‌ها آن را با نام بازار دریا می‌شناسند، پاساژ دریا درگهان است. این مجتمع تجاری درگهان در دو طبقه با 1530 غرفه بنا شده است. امکان خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم ‌آرایشی و بهداشتی و حتی لوازم برقی و خانگی به‌صورت عمده و تک در پاساژ دریا درگهان فراهم است.
جاهای تفریحی درگهان-بازار درگهان قشماز دیگر امکاناتی که در قلب پاساژ دریا درگهان با آن روبه‌رو می‌شوید هتل سه ستاره سینگو است. این هتل سه ستاره با 65 اتاق امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پاساژ دریا درگهان برای رفاه حال مسافران یک پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است تا مسافران به هنگام خرید نگران وسیله نقلیه خود نباشند. وجود پله‌برقی و سیستم تهویه مطبوع  در این مرکز خرید تردد را برای افراد راحت‌تر کرده است. این بازار بزرگ در میدان اصلی شهر درگهان واقع‌شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است.

باربری مشهد به درگهان - شهر بندری درگهان علاوه بر مجتمع تجاری و پاساژهای متنوع دارای بازارهای زیادی است که مرکز فروش انواع پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و سایر لوازم موردنیاز است. چند نمونه از معروف‌ترین بازارهای درگهانعبارت‌اند از:
بازار قدیم درگهان: یکی از قدیمی‌ترین بازارهای قشم بازار قدیم درگهان است. این بازار قدیمی از راهروها و کوچه‌های تودرتو ساخته‌شده که حس نوستالژی را در آدم برمی ­انگیزد. این بازار قدیمی مرکز بزرگ عمده‌فروشی جنوب است که انواع اجناس از لباس گرفته تا عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و غیره در آن یافت می‌شود. علاوه بر عمده‌فروشی بسیاری از فروشندگان اجناس خود را به‌صورت تک نیز به فروش می‌رسانند. فاصله پاساژ دریا درگهان از این بازار قدیمی 3 دقیقه است. ساعت کاری بازار قدیم از 8 صبح تا 4 بعدازظهر ‌است اما در ایام نوروز مغازه‌های آن تا 12 شب باز هستند.
بازار مروارید: یکی دیگر از بازارهای درگهان بازار مروارید است. اگر قصد خرید جزئی لوازم‌خانگی دارید ما بازار مروارید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. باربری مشهد به درگهان -  تنوع کالاها در بازار مروارید آن‌قدر زیاد است که بدون اینکه متوجه شوید ساعت‌ها در آن مشغول خواهید شد. پوشاک، کیف و کفش و عطر و ادکلن از دیگر اجناسی هستند که در این بازار به فروش می‌رسند. این بازار تا مرکز خرید دو دلفین 6 دقیقه فاصله دارد.
بازار زمرد: بازار زمرد در نزدیکی پاساژ دریا درگهان واقع‌شده است. این بازار درگهان مرکز فروش جنس جین خصوصاً شلوار جین است. مغازه­ های بازار زمرد اغلب عمده‌فروش هستند اما مغازه‌های خرده‌فروش هم در آنجا پیدا می‌شود. بازار چینی‌ها در قشم نیز در این بازار واقع‌شده است.
 بازار نخل: اگر اهل گشت‌وگذار در بازارهای سنتی هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به بازار نخل بزنید. این بازار نوساز با ساختار سنتی خود نمایی از معماری جنوب را به تصویر می‌کشد. همانند سایر بازارهای درگهان، در این بازار نیز کیف و کفش، عینک، عطر و ادکلن، لوازم جانبی موبایل و بیشتر از همه لباس به فروش می‌رسد. پایان ساعت کاری بازار نخل 4 بعدازظهر است اگرچه در ایام تعطیل مغازه‌ها تا آخر شب باز می‌مانند.
بازار صدف: بازار صدف یکی دیگر از بازارهای درگهان است که پوشاک، لوازم جانبی و همین‌طور لوازم برقی در آنجا یافت می‌شود.
بازار نگین: بازار نگین که بین مجتمع تجاری دو دلفین و بازار صدف قرارگرفته است یکی دیگر از بازارهای درگهان است که می‌توان اجناس متنوع با قیمت مناسب را از آنجا خریداری کرد.
باربری مشهد به درگهان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به درگهان - بندرعباس - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ - میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به درگهان,حمل بار از مشهد به درگهان, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 384 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:24

باربری مشهد به جیرفت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمان -رفسنجان - شهربابک - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد-  بم - زرند - کهنوج - سیرجان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به جیرفت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمان -رفسنجان - شهربابک - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد-  بم - زرند - کهنوج - سیرجان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر جیرفت
شهر جیرفت که در دشتی پهناور واقع شده است یکی از شهرهای تاریخی و مهم جنوب استان کرمان به شمار می‌رود. جیرفت را بسیاری با نام شهر دقیانوس می‌شناسند. شهر دقیانوس، تمدنی که ادعاهای بسیاری از باستان‌شناسان را مبنی بر کهن‌ترین تمدن جهان در سومر عراق را متزلزل کرد. این شهر کهن و تاریخی که بسیار مورد توجه تاریخ‌دوستان و باستان‌شناسان است، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. با ما همراه باشید تا برخی از جاهای دیدنی جیرفت را به شما معرفی کنیم.
محوطه باستان‌شناسی کنارصندل
محوطه‌ی باستان‌شناسی کنارصندل در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شهر جیرفت واقع شده است. بر پایه کاوش‌های باستان‌شناختی، این منطقه در طول هزاره‌ سوم از شکوفایی و رونق بسیار زیادی برخوردار بوده است، چنان که در محدوده‌ این شهرستان بقایای یکی از نخستین شهرهای ساخته شده به دست بشر با تمام ویژگی‌های یک شهر شناسایی شده است. باربری مشهد به جیرفت - طبق کاوش‌ها احتمال می‌رود که این شهر حدود ۸۰۰ متر از محل کنار صندل جنوبی در جهت شرق تا بستر کنونی هلیل‌رود و یک هزار و ۴۰۰ متر به‌سمت شمال تا کنار صندل شمالی کشیده شده بود، همچنین وجود قطعات سفال نشان می‌دهد که شهر دست‌کم ۸۰۰ متر به‌سمت غرب، یعنی تا ساحل بستر باستانی هلیل رود و دست‌کم ۵۰۰ متر در جهت جنوب امتداد داشته است. 
مدت‌ها چنین اندیشه می‌شد که کهن‌ترین تمدن جهان در سومر عراق پای گرفته‌ است، اما کشف زیگوراتی با قدمت بیش از پنج هزار سال، آثار سنگی بسیار و همچنین کتیبه‌های آجری به خطی ناشناخته از این منطقه باعث شد باستان‌شناسان درباره دانسته‌ها و ادعاهای پیشین خود تجدید نظر کنند که البته این موضوع توسط یوسف مجیدزاده باستان‌شناس عنوان شد، اما هنوز اثبات نشده است.
مسجد شهر قدیم جیرفت (دقیانوس)
مسجد شهر قدیم جیرفت (دقیانوس) یک هزار و ۲۰۰ سال قدمت دارد و یکی از کهن‌ترین مساجد جهان اسلام است و در ایران نیز جز نخستین مساجد محسوب می‌شود. باربری مشهد به جیرفت - به نظر می‌‌رسد که مسجد شهر دقیانوس در دوران صفاری، در قرن سوم و به فرمان «عمرولیث» احداث شده است. مساحت مسجد بالغ بر ۶ هزار متر مربع بوده است و یکی از شاهکارهای معماری ایرانی به شمار می‌رود.
موزه باستان شناسی جیرفت

در موزه باستان‌شناسی جیرفت در استان کرمان نزدیک به ۵۰۰ شی و ظروف با کنده‌کاری‌ها و نقوش پیچیده و پر رمز و رازی از انسان، جانوران و موجودات افسانه‌ای و هیولاها نگه‌داری می‌شود که نشان‌دهنده فرهنگ غنی و تاریخی جیرفت است. همچنین می‌توان در این موزه سفال‌هایی با قدمتی بالغ بر اواخر هزاره‌ی چهارم و سوم پیش از میلاد در دو نوع ساده و نقش‌دار که از یافته‌های شهداد، تپه یحیی در استان کرمان و شهر سوخته در سیستان است، آثاری همچون اشیای کوچک ساخته شده از سنگ لاجورد، ظروف سنگی متعلق به دوران هزاره‌ی سوم پیش از میلاد و ... را مشاهده کرد. این موزه میزبان تعدادی از آثار تاریخی و باستانی کشف شده از بین هزار قلم شی بازیافتی است که به همت باستان‌شناسان به یکی از مجموعه‌های هنری و تاریخی ارزشمند ایران تبدیل شده است.
باربری مشهد به جیرفت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به جیرفت - کرمان -رفسنجان - شهربابک - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد-  بم - زرند - کهنوج - سیرجان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به جیرفت,حمل بار از مشهد به جیرفت, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 347 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 2:09

باربری مشهد به کنارک – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به کنارک -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بندری کنارک
شهر بندری کنارک در شهرستان کنارک از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است. این استان بعد از کرمان دومین استان پهناور ایران محسوب می شود که در جنوب شرقی کشور قرار دارد. شهر کنارک در حاشیه چابهار و ساحل دریای عمان واقع شده و از شهرهای بندری ایران است. کنارک شامل شهر کنارک و دو بخش دیگر به اسم کنارک و زرآباد است همچنین این شهرستان دارای چهار دهستان کهیر، جهلیان، زرآباد غربی و زرآباد شرقی است.
کنارک از سمت شرق به شهرستان چابهار و از جانب غرب با استان هرمزگان، از سمت شمال به شهرستان نیک شهر و از سمت جنوب با دریای عمان محدود می شود. این شهر بندری زیبا دارای جاذبه های دیدنی طبیعی زیادی است که گردشگران را به خود جذب می کند. علاوه بر موقعیت ویژه این بندر از نظر اقتصادی و صنعت ماهیگیری و شیلات این منطقه از نظر گردشگری هم مورد توجه علاقمندان به مناطق ساحلی است. در ایرانگردی امروز الی گشت شهر بندری کنارک را به شما معرفی می کند.
شهرستان کنارک حدود ۱۱۵۶۷ کیلومتر مساحت دارد و جمعیت آن تقریبا ۶۷۵۸۲ نفر است که ۲۵۴۴۳ نفر در شهر ۴۲۱۳۹ نفر در روستاهای این منطقه ساکن هستند. باربری مشهد به کنارک - اینکه چرا به این شهرستان کنارک می گویند باید گفت آنچه که در میان مردم این منطقه برای نام این شهر بندری رایج است این است که چون در این منطقه درختان کُنار فراوانی وجود دارد این شهر کوچک بندری به کنارک مشهور شده است. شهر بندری کنارک رشد و توسعه اش بواسطه وجود شرایط مساعد تجاری بویژه با کشورهای پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز صید و صیادی است.
در این منطقه دو کارگاه قایق‌ سازی وجود دارد که در کنار فعالیت های صیادی باعث ایجاد شغل در این شهرستان و همچنین پذیرش جمعیت در سطح نسبتا بالایی شده است. بنابراین در شهر بندری کنارک در کنار صیادی وجود این دو کارگاه هم در اشتغال زایی موثر واقع شده است. البته پس از انقلاب اسلامی نظر گسترش بنادر و ایجاد اسکله های جدید صورت گرفته و اجرای طرح های زیربنایی باعث رونق هر چه بیشتر این منطقه شده است. به جز موارد یاد شده نیروگاه گازی شهر بندری کنارک از منابع تأمین کننده انرژی این بندر است.
آب و هوا و ویژگی های شهر بندری کنارک
از نظر آب و هوایی این منطقه آب و هوای گرم و مرطوب دارد و در تابستان بادهای موسمی مونسون می وزد که وزش این بادها باعث معتدل شدن آب و هوای منطقه است. باربری مشهد به کنارک - جالب است بدانید در فصل زمستان این منطقه گرم ترین بخش ایران است. این منطقه با داشتن این نوع اقلیم محصولات کشاورزی متنوع و گوناگونی دارد که شامل کنار، زیتون محلی، پاپایا، چیکو، موز، انبه، بادام و هندوانه است که در کنارک به فراوانی کشت می شود. کنارک دارای دشت های وسیعی است که مهم ترین آنها دشت سرگان، دشت کهیر، دشت لاش و زرآباد است. علاوه بر آن رودخانه هایی نیز در این منطقه جاری است که هم در کشاورزی نقش مهمی دارد و هم جزیی از زیبایی های طبیعی آن محسوب می شود.
این رودخانه ها نیز شامل رودخانه کهیر، رودخانه رایج کاریانی است. درباره پوشش گیاهی این منطقه نیز باید گفت کلپوره، گور گیاه، کهور، کلیر، آویشن و چند گونه دیگر، مهم ترین گونه های گیاهی جنگل های این نواحی است. اصلی ترین مکان رویش و رشد این گیاه سواحل جنوبی استان و غالبا در ارتفاعات است.
باربری مشهد به کنارک و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کنارک - زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به کنارک,حمل بار از مشهد به کنارک, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 387 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 2:01

باربری مشهد به بوکان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ارومیه - میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی - مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به بوکان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ارومیه - میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی - مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر بوکان
بوکان، یکی از شهرهای تاریخی و زیبای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان قرار گرفته و به‌دلیل آب و هوای مطلوب در فصول گرم سال، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی و نیز میهمان‌نوازی مردم محلی، میزبان جمع زیادی از گردشگران و مسافران سراسر کشور، به‌ویژه در روزهای دلنشین و مطبوع بهاری است.
۱. پارک ساحلی بوکان
یکی از جاهای دیدنی بوکان، «پارک ساحلی» این شهرستان است که در بخش غربی آن و در جنوب استان آذربایجان غربی احداث شده است. باربری مشهد به بوکان - شهر بازی، میدانی بزرگ برای ورزش، پیست اسکیت و درختزارهای وسیع در این پارک ساحلی، از ویژگی‌های مطلوب آن است که به مکانی دوست‌داشتنی برای تفریح خانواده‌های محلی و دیگر مسافران تبدیل شده است. همچنین «سیمینه‌رود» که در نزدیکی و مجاورت این پارک ساحلی قرار دارد، منظره‌ای زیبا و طیبعتی دوست‌داشتنی را ایجاد کرده است.
۲. آرامگاه سرداران مکریدر چوبی و نمای آجری آرامگاه سردار مکری
«آرامگاه سرداران مکری»، یکی از جاذبه‌های تاریخی در شهرستان بوکان است که در داخل پارک عمومی ملت این شهرسان قرار گرفته است. بنایی تاریخی و متعلق به حکومت قاجاریان که در گویش کردی به «گومبه‌زی سردار» شهرت دارد. علت شهرت این بقعه‌ تاریخی به سرداران مکری، مدفون شدن «سردار عزیزخان مکری»، «محمد حسین خان مکری»، «قاضی حسین مکری» و «علی خان مکری»، در کنار جمع دیگری از مشاهیر و بزرگان بوکان، در این مکان است. این مقبره متشکل از حیاطی کوچک، مقبره‌ای مستطیلی شکر، گنبدی مرکزی با الگوی چلیپا در مرکز، ایوانی با دو ستون سنگی و شاه‌نشین و نیز دو دهلیز در طرفین است.
۳. مسجد جامع بوکان
یکی از عمارات تاریخی شهرستان بوکان، بنایی است قدیمی که در سال ۱۳۱۰ هجری قمری، به دستور «علی اصفهانی»، احداث شد. جالب است بدانید که ابتدا این بنای مذهبی با ۱۲ گنبد و ۶ ستون از جنس سنگ‌های آهکی تراشدار ساخته شد. سپس در سال ۱۳۴۵ بر وسعت مسجد افزوده و چهار گنبد و سه ستون دیگر به آن اضافه شد. این میراث ایرانی که بین مردم از محبوبیت و احترام ویژه‌ای برخوردار است، در مجاورت تپه‌ «قلعه سردار» قرار دارد و امروزه میزبان نمازگزارا در روز جمعه بوده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مساجد استان آذربایجان غربی نیز شناخته می‌شود.
۴. دریاچه سد بوکان
یکی از معروف‌ترین مناطق گردشگری و تفریحی در شهرستان بوکان، «دریاچه سد بوکان» است که عنوان یکی از مناطق نمونه‌ گردشگری استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است. باربری مشهد به بوکان - سدی خاکی که در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان قرار گرفته و گرداگرد آن را دشت‌های سرسبز، زیبا و استپی فراگرفته است. جالب است بدانید که نام نخست این جاذبه‌ گردشگری، «کوروش کبیر» بوده است که به نام «شهید کاظمی» تغییر یافته است. احداث این سازه‌ ارزشمند با طول تاجی برابر با ۵۳۰ متر و بلندای ۵۰ متر از پی، در مسیر رودخانه‌ زیبای «زرینه‌رود»، منظره‌ای چشم‌نواز را ایجاد کرده که سالانه پذیرای جمع زیادی از مسافران و گردشگران از سراسر ایران است.
۵. قلعه سردار بوکان
«قلعه سردار» یا «آرگ بوکان»، یکی از عمارات تاریخی و جاهای دیدنی آذربایجان غربی است که قدمت آن به قرن ۱۹ میلادی و مقارن با حکومت «ناصرالدین شاه قاجار»، بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد که این بنای قدیمی، در سال ۱۲۴۷ هجری شمسی، به همت «عزیزخان مکری» و به جهت تلسط بر عشایر و کردهای مکری احداث شده است.
۶. مسجد روستای حمامیان
«مسجد روستای حمامیان»، از دیگر جاذبه‌های مذهبی در شهرستان بوکان است که در یکی از روستاهای این شهرستان به نام «حمامیان»، قرار دارد. به نظر می‌رسد که اساختمان مسجد، در دورانی پیش از جنگ جهانی دوم و در سال ۱۳۲۸ هجری قمری و به دست «محمود آقا ایلخانی زاده» و به معماری «معمار باشی مراغه‌ای»، احداث شده است. خوشبختانه امروزه بخش اعظمی از بنای مسجد سالم مانده است و می‌توان در مجاورت آن، بقایایی از یک مدرسه‌ قدیمی حمامیان را مشاهده کرد.
۷. منطقه شکار ممنوع سه‌کانیان
در ۱۵ کیلومتری شمال شرقی بوکان، در محور بوکان به میاندوآب، یکی از دیدنی‌های طبیعی و فوق‌العاده‌ استان آذربایجان غربی قرار گرفته است که به «منطقه‌ شکار ممنوع سه‌کانیان»، شهرت یافته است. باربری مشهد به بوکان -  این دشت، برخوردار از پنج روستا با نام‌های «سه‌کانیان»، «کانی علی گرده»، «کانی سور»، «ارمنی بلاغی» و «کانی قلا» است و می‌توان آن را زیستگاه نوعی پرنده‌ کمیاب به نام «میش‌مرغ» که بزرگ‌ترین پرنده‌ کشور لقب گرفته است، معرفی کرد.
۸. خانقاه شیخ شمس‌الدین برهانی
«شمس‌الدین برهانی»، یکی از شیوخ مشهور نقش‌بندی است که در قرن ۱۴ هجری قمری زیسته است. این عالم بزرگ در سال‌های ۱۲۷۷ تا ۱۲۸۰ هجری قمری، در منطقه‌ مکریان، روستای شرفکند شهرستان بوکان، خانقاهی وسیع را احداث کرد و در آن مکان به تدریس و تربیت شاگردان و مریدان مشغول شد. وی در سال ۱۳۲۵ هجری قمری چشم از جهان فرو بست و در خانقاه خود، به خاک سپرده شد. آرامگاه وی که به «خانقاه شیخ برهان» نیز شهرت دارد، در «روستای برهان»، در ۳۵ کیلومتری از مسیر بوکان به مهاباد قرار گرفته است که به‌دلیل حضور شیخ ربانی به «روستای خانقاه» نیز شناخته می‌شود.
باربری مشهد به بوکان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بوکان - ارومیه - میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-خوی - مهاباد- تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به بوکان,حمل بار از مشهد به بوکان, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 367 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:55

باربری مشهد به نهاوند – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات همدان - کبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نهاوند -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (همدان - کبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 


شهر نهاوند
شهر باستانی نهاوند، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد. عمر قدیمی‌ترین تمدن کشف شده در اطراف این شهر، به بیش از ۵۰۰۰ سال می‌رسد.در نقاط مختلفی از ایران، آثاری به جا مانده از تمدن باستانی این سرزمین، در طول زمان کشف شده و ایران را به یکی از متمدن‌ترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است. باربری مشهد به نهاوند - در شهرهای مختلف ایران رد پای تاریخ کهن و غنی وجود دارد. بعضی از شهرهای کشورمان، دارای ویژگی‌های برجسته تاریخی و طبیعی بیشتری هستند.
شهر نهاوند از بهترین نمونه‌های پربار فرهنگ و تمدن ایران است. موقعیت جغرافیایی مناسب و دارا بودن خصوصیات برجسته طبیعی، باعث شکل‌گیری تاریخی کهن در این منطقه شده است. با سفر به این شهر، ضمن لذت بردن از آب و هوا و مناظر زیبای طبیعی، می‌توانید از جاذبه‌های کهن و باستانی نیز دیدن کنید.
معرفی نهاوند
شهر نهاوند از تاریخی‌ترین شهرهای غربی ایران، در جنوب استان همدان قرار دارد. نام این شهر باستانی به دفعات در کتاب‌های تاریخی ذکر شده است. باربری مشهد به نهاوند -  این شهر با جمعیتی نزدیک به ۷۷ هزار نفر، سومین شهر پرجمعیت این استان است. بیش از ۹۵ درصد مردم نهاوند از اقوام لر و لک هستند و به زبان لری و با گویش مخصوص نهاوندی صحبت می‌کنند.
کلمه نهاوند ترکیب واژه‌های «نها» به معنی پیش و «وند» به معنی نهادن است، که معنی «نهاده در پیش رو» را به این کلمه می‌دهد؛ اما نام نهاوند در طول تاریخ با تلفظ‌های متفاوتی بیان شده است که معانی متفاوتی دارند.
این شهر تاریخی، زمانی پایتخت یزدگرد سوم بوده است و از آن با عنوان «شهر خفته ساسانی»، یاد می‌شود
این شهر تاریخی، زمانی پایتخت یزدگرد سوم بوده است و از آن با عنوان «شهر خفته ساسانی»، یاد می‌شود. در عصر مادها این شهر را «نهاوند ماد» می‌نامیدند و سلوکیان نام ملکه خود، «لائودیسه»، را بر این شهر گذاشتند. بعدها ساسانیان نام «نیماوند» را بر این شهر گذاشتند و پس از ورود اسلام به این منطقه، از این منطقه با نام‌های «ماه دینار» و «ماه بصره»، یاد می‌شد.

اولین تمدن در این شهر به حدود هزاره سوم پیش از میلاد بازمی‌گردد. تعداد بناهای تاریخی این شهر از عدد ۲۰۰ فراتر می‌رود و نیمی از آن‌ها در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند. در اطراف تپه‌های تاریخی شهر نهاوند، ده‌ها اثر باستانی از جنس سفال، نقره و طلا کشف شده است، که هم‌اکنون در موزه لوور پاریس از آن‌ها نگهداری می‌شود.
موقعیت جغرافیایی نهاوند
نهاوند از شمال به تویسرکان، از شرق به ملایر، از غرب به کنگاور، از جنوب غربی به نورآباد و از جنوب شرقی به بروجرد می‌رسد. استان لرستان همسایه جنوبی و استان کرمانشاه،‌ همسایه شمال غربی این شهرستان هستند. اقلیم این شهرستان سردسیر است و تابستان هایی خنک و زمستان هایی سرد دارد.
این شهر کهن، در میان رشته کوه زاگرس محصور است و در اطراف این شهر زیبا، کوهستان‌های بلند با قله‌های سر به فلک کشیده و آبشارهای زیبا خودنمایی می‌کنند. رودخانه‌های اطراف دشت نهاوند و ارتفاعات پیرامون آن، پس از ورود به این منطقه به رودخانه گاماسیاب می‌پیوندند. جغرافیای این منطقه به دو بخش کوهستان و دشت، تقسیم شده است.
باربری مشهد به نهاوند و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نهاوند - همدان - کبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به نهاوند,حمل بار از مشهد به نهاوند, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 312 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:42

باربری مشهد به فومن – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رشت- خمام - سیاهکل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به فومن -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رشت- خمام - سیاهکل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان - - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر فومن
در سراسر ایران، فومن را با باغ‌ها، شالیزارها، مجسمه‌ها، درختان چنار و مناظر زیبای طبیعی می‌شناسند. سرزمینی تاریخی که باستان‌شناسان آن را در گروه قدیمی‌ترین مناطق شمالی کشور معرفی کرده و پیشینه‌ای ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال را برای این سرزمین زیبا و سرسبز، تخمین زده‌اند. امروزه این شهرستان با بهره‌مندی از آب‌وهوایی معتدل و مطبوع، خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه‌ بومی، سوغات و صنایع دستی محلی، دیدنی‌ها و چشم‌اندازهای طبیعی و نیز آثار تاریخی بازمانده از دوران باستان، به یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری در کشور تبدیل شده است که سالانه، پذیرای جمع زیادی از توریست‌ها و گردشگران از سراسر ایران و جهان است.
قلعه رودخان فومن
در ۲۰ کیلومتری شهرستان فومن، بنایی تاریخی وجود دارد که گروهی از باستان‌شناسان، قدمت آن را در دوران حکومت ساسانیان تخمین زده‌اند. باربری مشهد به فومن - وجه تسمیه این اثر تاریخی، به‌علت قرارگیری و احداث آن در کنار رود است که در گذشته به «دژ روگان» شهرت داشته و با گذشت زمان به «قلعه رودخان» تغییر نام داده است. این عمارت کهن در بین مردم به نام‌های دیگری مانند «دژ روخان»، «قلعه‌ حسامی»، «قله رخون»، «قلعه‌ هزارپله» و «دژ روگان» نیز شناخته می‌شود.
ویژگی منحصربه‌فرد قلعه رودخان، عدم نفوذ، فتح و دسترسی به آن توسط دشمن، در طول تاریخ است
این دژ قدیمی از بخش‌های مختلفی از جمله دو ارگ و قورخانه، تشکیل شده است. ارگ محل سکونت حاکم وقت و خانواده‌ وی احداث شده و قورخانه نیز برای سکونت و انجام کارهای نظامی سربازان مورد استفاده قرار می‌گرفت. از دیگر قسمت‌های قلعه می‌توان به تعدادی ورودی، زندان، سردخانه، حمام، حوض، آبریزگاه، آب‌انبار، برج دیده‌بانی، چندین اتاق دیده‌بانی، تعدادی واحد مسکونی، برج و بارو و ... اشاره کرد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جالب در مورد قلعه، سیستم دفاعی و امنیت بی‌نظیر آن است؛ چراکه در طول تاریخ و در مدت زمان پویایی آن، هیچ دشمنی موفق به فتح آن نشده است.
پارک فومن
یکی از زیباترین و محبو‌ب‌ترین جاهای دیدنی فومن، «پارک فومن» این شهرستان است که به دیل حضور انواع مجسمه‌ها از جمله مجسمه‌های چهار دختران، در بین گردشگران مشهور و محبوب است. مجسمه‌هایی که نمایانگر سعی، کوشش و زحمت بی‌دریغ زنان و دختران روستاها و دهکده‌های فومن است که به کشاورزی مشغول بوده و سرزندگی و تلاش را به نمایش می‌گذارد.
همچنین حضور مجسمه‌های کودکان با چهره‌هایی شاد و خندان که در محوطه‌ پارک قرار دارد، نشاط مردم و بازی‌های محلی آن‌ها را به نمایش گذاشته است. دستگاه‌های بازی نیز در کنار این مجسمه‌ها، این مکان را به یکی از تفریح‌گاه‌های محبوب فومن، تبدیل کرده است.
روستای فوشه
یکی از مناطق دیدنی در شهرستان فومن، روستای فوشه در فاصله‌ ۲۲ کیلومتری جنوب غربی این شهرستان است که در نزدیکی «قلعه‌ رودخان» قرار دارد. باربری مشهد به فومن -  محصور شدن این روستای زیبا از غرب، جنوب و جنوب غربی به مناطق کوهستانی، ارتفاعات و جنگل‌های زیبا با چشم‌اندازهای فوق‌العاده و قرارگیری آن در دامن کوه و جنگل، از ویژگی‌های ناب و دوست‌داشتنی این منطقه از شمال کشور برای بازدید و مسافرت محسوب می‌شود که سالانه میزبان علاقه‌مندان بسیاری به طبیعت و ایرانگردی است. همچنین پوشش گیاهی متنوع و حضور درختانی همچون توسکا، افرا، لرگ، راش، خرمندی و راش طبیعتی زیبا با آرامش و سرسبزی منحصربه‌فردی را برای ساکنین و بازدیدکنندگان از این منطقه، به ارمغان آورده است.
غار خون فوشه
در فاصله‌ ۱۵ کیلومتری از روستای فوشه و در نزدیکی قلعه‌ رودخان شهرستان فومن، غاری کهن با قدمتی بالغ بر ۳ هزار سال قرار دارد که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های ارزشمند این منطقه از استان گیلان یاد کرد. این غار در منطقه‌ای جنگلی قرار دارد و به‌دلیل قدمت تاریخی و زیست‌محیطی از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است. گردشگران در مسیر دسترسی به غار با جاذبه‌های بکر طبیعی و زیبایی‌های خارق‌العاده‌ای روبه‌رو می‌شوند که سختی راه و پیمودن شیب تند مسیر را به فراموشی خواهند سپرد.
بقعه‌ سبز قبا
از اماکن مذهبی در شهرستان فومن، آستان مقدس امامزاده سبزقبا (ع) است که در روستای شنبه‌بازار این شهرستان قرار گرفته و به یکی از مقاصد گردشگری مذهبی در این خطه از کشور، تبدیل شده است. از نکات قابل‌توجه در مورد این بقعه‌ تاریخی، آرامگاه پیکر مطهر چند تن از شهدای جنگ تحمیلی است که در اطراف آن قرار دارد.
باربری مشهد به فومن و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به فومن - رشت- خمام - سیاهکل – رضوانشهر- لنگرود - هشتپر - آستارا - بندر انزلی - لاهیجان- صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به فومن,حمل بار از مشهد به فومن, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:52

باربری مشهد به بهبهان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بهبهان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بهبهان
بهبهان یکی از شهرهای زیبای استان خوزستان در ۲۰۵ کیلومتری جنوب‌شرقی اهواز است که پیشینه تاریخی ۱۰ هزار ساله دارد. جالب است بدانید که قدیمی‌ترین نرگس‌زار ایران و زادگاه اصلی آن نیز به بهبهان تعلق دارد. گفته می‌شود که رنگ طلایی گل نرگس و عطرش به‌قدری زیاد است که از دور دیده می‌شود و عطر آن به مشام هر رهگذری می‌رسد. بهبهان شهر اولین‌ها نیز نامیده می‌شود؛ زیرا اولین چاه نفت ایران، اولین تصفیه خانه آب کشور، اولین باشگاه گلف ایران، اولین زمین فوتبال رسمی ایران، اولین باشگاه اسکواش در کشور و اولین کارخانه گچ کشور نیز در این شهر قرار دارند. جاهای دیدنی بهبهان بسیار متنوع است و گردشگران زیادی را به‌ خود جلب می‌کنند.
نرگس زار
قدیمی‌ترین نرگس‌زار طبیعی ایران و منطقه زاگرس در استان خوزستان و شهر بهبهان جای گرفته است و پیشینه تاریخی آن به پیش از میلاد مسیح می‌رسد. باربری مشهد به بهبهان  -  مساحت این نرگس ۵۰۰ تا ۷۰۰ هکتار است و از میدان بید بلند کنونی تا منطقه تکاب و حتی کردستان بهبهان کشیده می‌شود.
تنگ تکاب
تنگ تکاب گذرگاه کوهستانی جاده قدیمی بین‌النهرین به استخر و جاده دوره اسلامی خوزستان به استان فارس بوده است. طول این تنگه پنج کیلومتر است و رودخانه مارون از میان آن جریان دارد. تنگ تکاب از لحاظ تاریخی دارای اهمیت زیادی است.
پلاژ مارون
پلاژ مارون بهبهان مجموعه‌ای دلنشین در فضای سبز زیبا است که از گونه‌های گیاهی متنوعی نیز برخوردار است. این مجموعه از چشم‌اندازهای زیبایی برخوردار است و جنب دریاچه سد مارون واقع شده است. این پلاژ دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، فضای سبز جهت پیاده‌روی، آلاچیق، زمین فوتبال، زمین اسکیت، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و والیبال است.
محوطه باستانی ارجان
محوطه باستانی ارجان جنب رودخانه مارون در ۱۲ کیلومتری شمال‌شرقی بهبهان قرار گرفته است. وسعت این محوطه حدود ۵۰۰ هکتار است و قدمت آن به دوران ساسانیان نسبت داده می‌شود.
یکی از کشفیات مهم این محوطه تاریخی که از جاهای دیدنی خوزستان به شمار می‌رود، جام طلایی ارجان است. باربری مشهد به بهبهان  -  شکل حلقه طلایی ارجان شبیه به یک نیلوفرآبی است که حامل پیام‌های اساطیری زیادی است. گفته می‌شود که قدمت این حلقه به قرن هشتم قبل از میلاد می‌رسد.
امامزاده اباذر
امامزاده اباذر در ۴۰ کیلومتری جنوب شهر بهبهان جای گرفته است. نقاشی‌ها، مشبک‌کاری‌ها و گچ‌بری‌های این بنا شبیه به کار استادان شیرازی در روزگار زندیه و اوایل قاجاریه است.
قلعه گلاب
قلعه گلاب یکی از بناهای تاریخی استان خوزستان است که در روستای چم‌بوستان بهبهان در جوار ساحل جنوبی رودخانه زهره جای گرفته است. این قلعه یادگاری از دوره ساسانیان است که در دوران اسلامی نیز مورده استفاده بوده است.
باربری مشهد به بهبهان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بهبهان  - دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به بهبهان,حمل بار از مشهد به بهبهان, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:15

باربری مشهد به  کنگاور – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود- جوانرود خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به  کنگاور -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود- جوانرود) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری کنگاور
کنگاور (کردی:که نگاور) نام شهری در استان کرمانشاه است که بخش قابل توجهی از جاهای دیدنی کرمانشاه را تشکیل می دهد و در شرقی‌ترین قسمت این استان قرار گرفته و مرکز بخش مرکزی شهرستان کنگاور است.معبد آناهیتا دومین بنای سنگی پس از تخت جمشید در ایران می‌باشد که در شهر کنگاور قرار دارد.
آثار تاریخی
معبد آناهیتا (کنگاور)، گودین‌تپه، حمام قدیمی توکل، حمام بزرگ، قلعه ساری اصلان، مسجد امام زاده، مسجد جامع کنگاور، شاه زاده محمد ابراهیم، امام زاده سید جمال الدین در فش، پل آجری کوچه، تپه جودا (جهودا)، تپه برج، معدن اله دانه، معدن چهل مران، معدن باغ ملی
جغرافیای طبیعی کنگاور
رودخانه سراب، کنگاور، چشمه عبدل، چشمه هندی آباد، چشمه صیفور
معبد آناهیتا کنگاور
معبد آناهیتا کنگاور بزرگ‌ترین بنای سنگی ایران پس از تخت‌ جمشید است و از آثار باستانی دوران پیش از میلاد مسیح به‌شمار می‌آید. باربری مشهد به  کنگاور -  بنابر نوشته‌های تاریخی، این معبد که به‌عنوان آتشکده‌ای برای احترام و پاسداشت مقام الهه‌ی آب، آناهیتا مورد استفاده قرار می‌گرفت، پس از ظهور اسلام در ایران دچار تغییرات بسیاری شد و همین امر ابهامات زیادی را در مورد تاریخچه، معماری و نوع استفاده از بنا به‌وجود آورد.
این بنای عظیم تاریخی روی تپه‌ای به ارتفاع حدود ۳۲ متر نسبت به زمین‌های اطراف واقع شده است. جوی‌هایی سنگی در اطراف معبد، آب رودخانه را میزان و به طرز باشکوهی به آبگیری در وسط معبد آناهیتا هدایت می‌کردند. نوع تقسیم آب و جریان آب درون معبد آناهیتا یکی از شگفتی‌های مهندسی در آن دوران است تا این عنصر مقدس را به زیباترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. این اثر ارزشمند به شماره‌ی ۳۱ در سال ۱۳۱۰ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.
  معرفی روستای تختگاه
سراب و روستای فش
سراب فش یکی از جاذبه‌های طبیعی استان کرمانشاه است که در ۱۷ کیلومتری شمال‌غرب کنگاور در دهستان فش قرار دارد. باربری مشهد به  کنگاور - این سراب در سال ۸۲ به‌عنوان یک اثر گردشگری ملی به ثبت رسیده و ارتفاع آن از سطح دریا یک‌هزار و ۶۴۵ متر است.
این سراب از چشمه‌های متعددی که از رشته کوه‌های زاگرس تغذیه می‌شوند تشکیل شده است. آب کشاورزی کل روستا از این سراب تامین می‌شود . ویسار و بایجان از مهم‌ترین رودهایی هستند که از سراب فش سرچشمه می‌گیرند.
گودین تپه
گودین تپه استقراری پیش از تاریخ در غرب ایران در شهر کنگاور، در استان کرمانشاه است. در گودین تپه ۷ دوره تاریخی مشخص شده که از هزاره ششم پیش از میلاد تا دوره مادها طبقه بندی شده است. این سایت باستانی در ساحل جنوبی شاخه شمال شرقی رودخانه گاماسیاب، در شمال دره کنگاور، کنار شمالی روستای گودین قرار دارد.
این مکان در سال ۱۹۶۱ کشف و در ۱۹۶۵ و دهه ۷۰ میلادی توسط یک هیئت تحقیقاتی آمریکایی به ریاست کایلر یانگ مورد کاوش قرار گرفت.
مسجد جامع کنگاور
مسجد جامع کنگاور در محله پشت قلعه کنگاور واقع است. بنای شبستان قدیمی که از شبستان فعلی کوچکتر بوده، مستطیل شکل بوده و ۱۸ فیلپای چهارگوش به ابعاد هر ضلع ۱ متر در سه ردیف شش عددی در میان آن بوده است. برروی فیلپاها و اضلاع جانبی، طاق‌های جناغی و سپس بر روی آنها، طاق های قوسی دو پوسته زده بوده‌اند.
باربری مشهد به  کنگاور و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به  کنگاور - کرمانشاه - سرپل ذهاب-سنقر- اسلام اباد غرب -هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-کرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود- جوانرود را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به کنگاور,حمل بار از مشهد به کنگاور, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:39

باربری مشهد به میانه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات تبریز - سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -ترکمنچای خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به میانه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (تبریز - سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -ترکمنچای) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر میانه
میانه، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران است که در استان آذربایجان شرقی واقع شده و به‌دلیل بهره‌مندی از آثار تاریخی در کنار میهمان‌نوازی ساکنین، اقلیم مطلوب و دیدنی‌های طبیعی، امروزه یکی از مقاصد گردشگری به شمار می‌رود.
«میانج»، نامی است که در کتب قدیمی در مورد این شهرستان ثبت شده است. در مورد وجه تسمیه این شهرستان زیبای کشور، نظریات مختلفی وجود دارد.اعتقاد گروهی از مورخان بر این است که با توجه به قدمت این شهرستان به پیش از میلاد مسیح (ع) و قرارگیری آن در خط مرزی بین دو سرزمین مادها و پارت‌ها، به نام میانه، شهرت یافته است. باربری مشهد به میانه - البته ممکن است امروزه نیز به‌دلیل حضور این شهر در مرکز مراغه و تبریز یا قرارگرفتن آن مابین زنجان و تبریز، این شهرستان به میانه نام‌گذاری شده است. «گرمرود»، نام دیگری است که در قرون هفتم و هشتم هجری قمری نیز بر این شهر تاریخی نهاده شد که گاهی اوقات از هر دو نام گرمرود و میانه برای شناسایی این شهر استفاده می‌شد. با توجه به کاوش‌هایی که در این منطقه از کشور صورت گرفته است، آثار باستانی و مجسمه‌های سفالینی به دست آمد که قدمت آن‌ها به دورانی پیش از دولت مادها بازمی‌گردد و این نشان از تاریخ طولانی این ناحیه از آذربایجان دارد.
قلعه دختر میانه
«قلعه‌ دختر» یا «قیز قالاسی»، یکی از جاهای دیدنی استان آذربایجان شرقی است که در فاصله‌ ۱۸ کیلومتری از بخش جنوبی شهرستان میانه و روی صخره‌ای بزرگ با قله‌های تیز که برفراز کوه‌های قافلانکوه واقع شده است، قرار دارد. باربری مشهد به میانه - در واقع این اثر زیبای تاریخی همانند یک شکل کثیرالاضلاعی است که چینش آن به‌صورت غیرمنتظم بوده و دره‌های عمیق و قله‌های تیز کوه قافلانکوه را دربرگرفته است.
سازندگان این قلعه‌ باشکوه از آجر و سنگ برای ساخت آن استفاده و ۲۴ برج دیده‌بانی، بارویی با ۴ متر ارتفاع، یک دروازه و یک راه خروجی با ارتفاعی بالغ بر سه متر را برای آن احداث کرده‌اند؛ هرچند این راه خروج بیشتر به راه فرار شباهت دارد که پایان آن به تخته‌سنگ‌ها و پرتگاه‌های بسیار خطرناک و مهیب متصل می‌شود. وجود دو منبع آب در وسط قلعه، تامین‌کننده‌ آب مورد نیاز ساکنین قلعه با استفاده از برف و باران بوده است. گفته می‌شود که در زمان سلطنت شاه عباس صفوی، اشرار و راهزنان از این قلعه استفاده می‌کردند که به دستور پادشاه تخریب شده است. این در حالی است که گروهی تاریخ ساخت قلعه دختر را متعلق به قرن ششم و تعدادی دیگر آن را برابر با دوران حکومت اردشیر درازدست از پادشاهان ساسانی عنوان کرده‌اند.
مسجد سنگی ترک میانه
در فاصله‌ ۲۹ کیلومتری از شمال شرقی شهرستان میانه، «مسجد سنگی ترک»، قرار دارد که می‌توان آن را یکی از آثار ارزشمند تاریخی در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد. باربری مشهد به میانه - مسجد در روستایی تاریخی به نام «ترک»، ساخته شده و نوع معماری انجام شده در آن و نیز مصالحی که برای ساخت استفاده شده است، تعجب و حیرت باستان‌شناسان را برانگیخته است. بنای این اثر  و نیز نمای بخش بیرونی آن به‌صورت یک‌پارچه از سنگ ساخته شده است و کنده‌کاری‌های زیبا و چشم‌نواز در کنار کتیبه‌های آن که به زیبایی تمام به هنر خط نستعلیق مزین شده است، چشم هر بیننده و محققی را در نگاه اول به خود خیره می‌سازد. در مورد زمان دقیق ساخت مسجد سنگی ترک، اطلاعات دقیقی در دست نیست. برخی آن را متعلق به قرن ششم، گروهی معتقد به ساخت آن در قرن هشتم بوده و عده‌ای نیز احداث این مسجد باشکوه و منحصربه‌فرد را برابر با دوران امام حسن (ع) می‌دانند.
منطقه باستانی کاغذ کنان میانه
«کاغذکنان»، یکی از مناطق تاریخی و قدیمی شهرستان میانه و استان آذربایجان شرقی است که در دورانی از تاریخ همچون ابتدای دوران اسلامی تا دوران حکومت مغولان، شهری پویا و آباد بوده است. «خونا» و «خونج»، نام‌های منسوب به این شهر تاریخی در سده‌ ششم و اوایل قرن هفتم هجری است که در زمان فرمانروایی سلجوقیان تا زمان یوروش مغولان به ایران، یکی از مناطق مهم و ارزشمند تجاری به شمار می‌رفت.
این منطقه با وسعتی بالغ بر ۸۰ هکتار در نزدیکی و در غرب «شهر آقکند» از توابع شهرستان میانه قرار دارد که با کاوش‌های انجام‌شده در آن، آثاری تاریخی همچون سفال‌های شکسته متعلق به سده‌های آخر پیش از میلاد مسیح (ع) و دوران حکومت ساسانیان و اشکانیان کشف شده است. پل پردلیس، کاروانسرای جمال‌آباد، شهر سوخته کاغذکنان و قلعه سنگی کاغذکنان از آثار تاریخی و ارزشمند در این ناحیه از استان آذربایجان شرقی است.
باربری مشهد به میانه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به میانه - تبریز - سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود - هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -ترکمنچای را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

باربری مشهد...
ما را در سایت باربری مشهد دنبال می کنید

برچسب : باربری مشهد,حمل بار مشهد,ارزانترین باربری مشهد,نیسان از مشهد به میانه,حمل بار از مشهد به میانه, نویسنده : نتسان netssanbar بازدید : 377 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:30